Visibility.gr : Ο σουγιάς των SEOτζήδων

Ένα must εργαλείο που δε πρέπει να λείπει από κανέναν SEOτζή ερασιτέχνη ή επαγγελματία!

Τι κάνει;
Είναι ένα πολυεργαλείο που παρακολουθεί το Ελληνικό Google και όλες τις Ελληνικές σελίδες που υπάρχουν στο κόσμο, με όλες τις καταλήξεις gr com net κτλ καθώς επίσης και subdomains blogspot wordpress κτλ

Τι μπορείς να κάνεις με αυτό;
Τα πάντα εκτός από link building και backlink check! (ποτέ δε ξέρεις στο μέλλον)

Η χρησιμότητα του:
Είναι χρήσιμο κυρίως για τους επαγγελματίες του SEO στην Ελλάδα που θέλουν (και πρέπει να θέλουν!) να έχουν εικόνα για όλα τα domains που στοχεύουν Ελληνικές και ξένες λέξεις που γίνονται αναζήτηση στο google.gr!

Ταυτόχρονα μαζί με όλα τα domains έχεις και εικόνα για το δικό σου (ή δικά σου) domain (s), το που βρίσκεται αυτή τη στιγμή, που βρισκόταν πριν μια βδομάδα - μήνα - μήνες και με ποιες λέξεις ακόμα και με αυτές που ούτε και συ δεν είχες σκεφτεί οτι μπορεί να εμφανίζεται!

Επίσης, παρακολούθηση ανταγωνισμού, ιστορικό του κάθε domain και με ποιες λέξεις κάνει adwords ο ανταγωνισμός! Έτσι εκτός από SEO εργαλείο είναι και adwords εργαλείο που μπορεί να σας βγάλει από το κόπο να ψάξετε ποιες είναι οι HOT λέξεις που έχουν χρησιμοποιήσει οι αντίπαλοι ώστε τις στοχεύσετε στη δική σας καμπάνια και να τη βελτιστοποιήσετε ακόμα καλύτερα!

Στο blog που διαθέτει αναφέρονται όλες οι εξελίξεις που αφορούν το Ελληνικό Google, τις αλλαγές και τα updates για Panda, Penguin, μένοντας ενημερωμένο με συμπεράσματα τι να προσέξετε στην ιστοσελίδα σας με πιθανές προβλέψεις.

Πρόσφατα προστέθηκε δωρεάν υπηρεσία με την οποία μπορείς να ζητήσεις ανάλυση της ιστοσελίδας σου και να ζητήσεις λύσεις για προβλήματα που αντιμετωπίζεις με το SEO ή προβλέψεις, όπως penalty, low rankings κτλ.
Ένα παράδειγμα θα δείτε στο case study για ένα eshop που ζήτησε ένας χρήστης.

Για τους επαγγελματίες:

Σενάριο Α: Έρχεται ένας πελάτης και σου λέει "Θέλω να κάνω SEO στη σελίδα μου, δεν έχω ξανακάνει παλιότερα, πόσο θα μου κοστίσει;"
Το τσεκάρεις με το σουγιά και βλέπεις οτι η σελίδα του πριν 5 μήνες ήταν στη πρώτη σελίδα και τώρα είναι στα άπατα. Στο λογαριθμικό και γραμμικό γράφημα βλέπεις απότομη πτώση της σελίδας πριν 2 μήνες με ακριβή ημερομηνία.
Του λες του πελάτη: "Φίλε τζαμπατζή, είχες κάνει παλιότερα SEO και ο "συνάδελφός" που το έκανε, δεν ήξερε τη τύφλα του και έφαγες πέναλτυ την τάδε ημερομηνία!"
Εκεί μένει για δεύτερη φορά μαλάκας ο πελάτης (η πρώτη ήταν όταν πλήρωσε τον προηγούμενο) και τον έχεις πείσει οτι είσαι Ο ΕΙΔΙΚΟΣ που ψάχνει, κι'έτσι είναι έτοιμος να ακούσει και να πιστέψει τα πάντα.
Και συνεχίζεις: "Για να στο βγάλω απο το πέναλτυ θέλω τόσα, για να το ανεβάσω τόσα και την επόμενη φορά που θα μου πεις ψέματα οτι δεν έχεις λεφτά να μου δώσεις, θα σου μπω στο λογαριασμό σου στη τράπεζα να δω πόσα έχεις!" (πλάκα κάνω, μη το πεις γιατί θα το πιστέψει)

Σενάριο Β: Έρχεται ένας πελάτης και σου λέει "Έχω κάνει SEO και ήμουν στη πρώτη σελίδα πριν 1 μήνα και τώρα είμαι στη τρίτη. Με πέρασε ο τάδε, τάδε και ο τάδε. Μπορείς να μου κάνεις ένα οικονομικό συμπληρωματικό SEO;"
Τσεκάρεις και του λες: "Άστα ψόφια, θα πλερώσεις ΦΟΥΛ έξτρα SEO, δεν ήσουν ποτέ στη πρώτη σελίδα."

Σενάριο Γ: Έρχεται ένας παλιός σου πελάτης που έφυγε πριν μερικούς μήνες επειδή του έπαιρνες πολλά λεφτά και σου λέει "Μου κατέστρεψες τη σελίδα! Πριν λίγο καιρό ήμουν στη πρώτη σελίδα με αυτή τη λέξη και τώρα πουθενά!".
Τσεκάρεις και του λες: "Αγαπημένε μου πελάτη, να πεις στο συνάδελφο να σου δώσει πίσω τα λεφτά που του έδωσες για να σου κάνει SEO για αυτές τις επιπλέον λέξεις, γιατί θα σου χρειαστούν να με πληρώσεις εκτός από το SEO, να διορθώσω τις εξυπνάδες που έκανε"

Πάμε να το δούμε στη πράξη με παραδείγμα:
έστω οτι θέλουμε να αναλύσουμε την ιστοσελίδα seotzis.gr




Βλέπουμε τα αποτελέσματα για 25/01/2015

Στη πρώτη λίστα αναφέρονται οι λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται στο Google για την ιστοσελίδα αυτή. Οι λέξεις αυτές είναι λέξεις κλειδιά που έχουν γίνει από τους χρήστες και έχουν καταγραφεί!
Στη δεύτερη λίστα αναφέρονται οι landing page, δηλαδή ποια υποσελίδα εμφανίζεται με τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.
Στη τρίτη λίστα αναφέρονται ο μέσος όρος της κάθε λέξης κλειδί που γίνεται αναζήτηση κάθε μήνα.
Στη τέταρτη λίστα αναφέρονται οι θέσεις κατάταξης που έχει η σελίδα με τις λέξεις κλειδιά στο google για την τελευταία ημερομηνία μέτρησης. Μετά τη 100 θέση, δηλαδή 10 σελίδα, δεν αναφέρονται γιατί δεν έχει νόημα.
Στη πέμπτη λίστα αναφέρονται οι θέσεις που είχε στην αμέσως προηγούμενη μέτρηση!
Στη έκτη λίστα αναφέρεται η διαφορά απο τη προηγούμενη μέτρηση.

Κάτσε καλά! Μας βγάζει από το κόπο κάθε φορά να ελέγχουμε με το χέρι κάθε λέξη κλειδί και να σημειώνουμε που ήταν πριν και που τώρα. Επίσης δε χρειαζόμαστε να πληρώνουμε κάποιο εργαλείο πλέον για έλεγχο κατάταξης για την ιστοσελίδα μας και όλο αυτό μπορεί να γίνει export σε excel.

Στο γράφημα (που είναι όλο το ζουμί της υπόθεσης), βλέπουμε με μια ματιά όλο το ιστορικό (από 24/2/14 που άρχισε η πρώτη μέτρηση) της σελίδας και πώς κινήθηκε όλη αυτή τη περίοδο.

Στο παράδειγμα βλέπουμε οτι στις 3/4/14 έπεσε κατακόρυφα δηλαδή έφαγα πέναλτυ (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες) και για αρκετό χρονικό διάστημα ήταν στα άπατα ώσπου σιγά σιγά φαίνεται να άρχισε να ξαναπαίρνει κάποιες ανάσες ζωής.

Πάνω δεξιά απο το γράφημα επιλέγουμε την ημερομηνία των αποτελεσμάτων που θέλουμε να δούμε και αναφέρονται λεπτομερώς οι κατατάξεις της ημερομηνίας αυτής.
Δοκιμάστε τη δική σας σελίδα ή άλλες σελίδες που έχετε περιέργεια.

Στην αρχική σελίδα θα δείτε 2 μεγάλες λίστες με ιστοσελίδες που είχαν τις μεγαλύτερες μεταβολές άνοδο ή κάθοδο στην τελευταία μέτρηση (συνήθως γίνεται κάθε Τετάρτη) και φυσικά τις λέξεις κλειδιά.

Για να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο αυτό, θα πρέπει να κάνετε εγγραφή και στο λογαριασμό σας μπορείτε να φτιάξετε μια λίστα από domains που θέλετε να παρακολουθήσετε για να μην τις πληκτρολογείτε κάθε φορά.

www.visibility.gr

Δημιουργός Χρήστος Κωστούρος xristoskostouros.gr